Fantastisk film och statistik-helvete.

(null)
En så bra film vi såg igår.
Musiken är ju fortfarande hädiskt bra, och Mercurys röst galet bra. 
Som så många gånger så är det mycket tragik, sorg och smärta som kantar hans liv. Svårigheten att liksom bli vän med sig själv, med ensamheten och livet. Bara när han är i sitt esse på och runt scenen så strålar han. Med besked.
(null)
Så glad över rosorna som slår ut, och sprider skönhet! Ibland tappar de liksom huvudet innan de slår ut, men inte dessa!
(null)
Satan i gatan vilket svettopass idag, ljuvligt skönt! Bara jag och en till i lokalen (och inte någon som tog all plats). Lyssnade på klimakteriepodden om hjärnans näringsbehov bland annat. Blev Queen i öronen också.
(null)
Varit och handlat på maxi
Tvättat tre maskiner tvätt.
Lagat mat. Rivna morötter, potatis, ägg, chili och västerbottenost.
(null)

(null)
Och försökt läsa statistik.
Har inte riktigt gett upp tanken på att ta de ynka poängen men jag är inte gjord för detta!
Skulle gjort det i augusti men som ni vet har mitt fokus varit på att försöka bli frisk och pigg i första hand.

Och nu tänker jag...
Hur faaaan ska jag få in alla begrepp och dessutom komma ihåg hur de ska användas för att räkna ut diverse saker...?!
Någon som har en lättförståelig bok?
Som har några tips?
Det är sista halmstrået ifall någon har nåt knep, annars lägger jag ner för gott.
Får högt blodtryck och ångestpåslag av det här eländet...!!

Så.
Tvätt nr tre är klar.

Funderar på att elda upp statistik-helvetet.
Kanske vore det det bästa för själen ändå?

Puss o kram
Joey ❤️

Kommentera här: