Bedårande vackert, samtal och bra musik.

(null)

Livgivande stund ikväll.
Vänner, lite mat, bubbeldricka av alkohol- eller alkoholfritt slag, kaffe, samtal om livet.
Vad som ger energi, musik, val att göra, kärlek med olika fokus. 

Stunderna ger livskraft och massor av kärlek. När en vågar glänta lite på svaga dörrar, reflektera tillsammans, gapskratta och känna vemod ihop...det är rikt. Det ger kraft, en tanke att våga ta en annan riktning.

Ikväll har jag fått påminnelser om massa bra musik jag själv glömt lite, men som vi plockade fram. Mer folkmusik ska jag ha just nu i mitt liv. 
Sofia Karlsson. Anna-Lotta Larsson. Bästa Helen Sjöholm. Ännu mer Frida Öhrn och Bo Sundström. Så jäkla mycket bra svensk musik finns det!
(null)

(null)

När vi skulle bryta upp för kvällen ringde min älskade unge. 
Tog en stilla promenad på söder under samtalet, njöt av allt vackert. Fotade en bråkdel. Tänker att det säkert doftar himmelskt men känner tyvärr ingenting men njuter av alla färger. 
Bedårande vackert.
Både ordet bedårande och det som beskrivs så - är verkligen vackert.
(null)

(null)

Nu nedvarvning i sängen, med magasinet M.
Lite slöbläddrande en liten stund innan, förhoppningsvis, skön sömn.

God natt❤️
/Johanna

Kommentarer:

1 emma:

skriven

åh syrener

Svar: Så ljuvligt!
Johanna Roth

Kommentera här: