Också en utgångspunkt.

(null)

Det är inte sämre idag. 
Det är också en utgångspunkt. Att det i alla fall inte går bakåt.
Bjuden på goe-frukost hos fina vänner, så mysigt att sitta ner och äta gott, prata och ta in varandra. Är så otroligt tacksam för alla som finns omkring mig. Så fattigt och meningslöst livet vore utan dessa människor!
Jag älskar er❤️

Fick samtal från blomsterhandeln, att det kommer blombud...spännande och fullt av kärlek! Tack vem nu avsändaren är! Du/ni är guld värd!
(null)

Idag är det äldsta bonusdotterns studentdag (ni minns väl bal-bilderna?). Lillbonus och sambo har gjort sig fina för detta event för att ta emot henne vid utspringet. Jag vilar mig stark till kvällens festligheter så länge.
Hon var 11 när vi blev tillsammans, hennes far och jag. Mycket har hänt på 8 år. Från ung tjej till flygfärdig.
Hon är rotad i sitt hästintresse, i sitt liv med sambo och tryggheten i det. Hon är stark, vågar vara sig själv och har vuxit som människa senaste tiden då hon blivit med sambo och hus. En häftig resa. Kul att få vara med på den resan, lite vid sidan av.
Önskar en fin dag och ett gott liv!!
(null)

Lite läsning och sömn en stund.
Sedan fest i trädgården hos studenten själv.
Blir bra det! Må vädergudarna vara med oss!

Puss & Kram
Joey ❤️

Kommentera här: