Skoskav och barfotaväder!

(null)

Skoskav är jag van att få, typ varje gång jag har nya skor. Har bara haft en sorts skor utan minsta skoskav, och det är sketchers!

Men så här illa har jag aldrig fått det...
Tänkte att äh, jag kör med compeed och håller fasen ut...det går över, det är bara att bita ihop och SEN blir de ju sköna! Jag vet ju det även om det dröjer ett tag...

Men nja, långpromenad var inte piffigt.
Fotbad igår kväll för att lossa plåstret och så omläggning hos syster yster på mottagningen idag fick det bli. Kanske antibiotika om ingen förbättring till imorgon.

Så jäkla knäppt verkligen.
Så otroligt onödigt tjurigt.
Så jättetypiskt mig.

Har i kväll införskaffat nya skor...håller tummarna att det blir bra med lite vila från mina älskade dr martens....
Har en plan att jag ska vara lite klok och byta sådär varannan dag för att va rädd om små fötterna.

Synd att det inte är barfotaväder!

❤️

Kommentera här: