Långbubbel och virveldans.

(null)

(null)

(null)

(null)

En lycklig man med ny gitarr och ny bil, det är bra det! Och kul att han spelar lite mest varje dag, det sprider hemtrevnad och är bra för bådas våra själar!

Min själ mår idag bra, då jag fått näring av god kollega igår - som såg mig - och igår kväll fina vänner på besök. Långbubbel med bubbel i glasen, samtalsämnen som bryter av varandra, intensiva diskussioner och djup vänskap.
Vackra tulpaner har jag nu i mitt hem- på två ställen...tjoho vad härligt!

Tonårssovmorgon idag, så jäkla välbehövligt!!
En fika på stan med föräldrarna medan mannen laddade upp för lunchförfest med ett gott gäng här hemma. 
En promenad i vacker snöbelagd stad.
Långt samtal med dottern.
Så gott. Så bra. Så varmt. Saknar!

Efter virvelvindsstädande till hög musik sitter jag och katten nu och intar lördagskvällen. 
Ingen mer nytta idag, förutom för min själ.
Läsning, kattmys och bubbelvatten.
Det är rätt bra det!

Kram ❤️ Johanna


Kommentera här: