Boktips.

(null)

(null)

Gott godis finns på apoteket, kan va bra någon gång när paltkoman efter lunchen kommer smygande. Dessutom är påsen himla vacker, tycker jag!

Mitt skoskav var något bättre idag, men det är inte skönt att trycka ner foten i skon...
Dock känns de nya betydligt mjukare än dr martens så det blir nog bra när skaven lagt sig. Fick ju bra tips igår!! Att sätta in skorna i ugn på 50-70 grader i 7 minuter, och sedan sätta ner fötterna i dem så att de formar sig efter foten...tack!! Jag ska testa detta när fötterna är läkta:-)

Förresten.
Cancerland, av Karin Wahlberg, kan jag rekommendera. En bok av en kvinna, som ju är författare och läkare till professionen som drabbades av rektalcancer. Ändtarmscancer. Som skriver liksom fakta- och känslomässigt på ett väldigt rakt och öppet sätt om hur allt förändras med kroppsliga funktioner, om behandlingar och funderingar. 

Nu vila, bok. Filt.
Är trött efter jobb.
Av fotont. 
Och sugen på att läsa boken jag just nu läser: Ondskans pris av Set Mattsson.

Kram i kvällen.
Joey ❤️

Kommentera här: