Serietips och tantprogram.

(null)

Spotify föreslår ju ofta bra musik, tycker jag.
Som veckans musik med liknande genrer som en redan lyssnar på fast med nya artister.
Idag fick jag syn på den, Wake up happy-listan, och tänkte "tjoho vad bra". 
Så den fick det bli när jag startade igång dagen på mitt lilla office. 
Men jag bytte snabbt då listan var (i mina öron) rätt kass, men glad blev jag liksom ändå. Och lite full i fniss, för smaken är verkligen som baken.
Mumford and sons och The Wood Brothers har det mest varit idag. Så go musik:-)!

Tror jag tipsat om Please like me, en mysig serie om en kille som finner att han är gay, lever i mini-kollektiv med allsköns snubbar och snubbor, har en bipolär mamma och en far med ny, hyfsat excentrisk sambo. Riktigt befriande dialog, befriande med tanke på att de pratar sex som om de behandlar receptutbyte vid middagen - och de umgås med ganska udda, sköna personer. En serie med högt i tak. Se den vettja!

Tränat på gymmet även idag, och är så nöjd.
Nöjd över mer energi, över styrka som återkommer sakta men säkert och lusten att ta i och svettas!

Puss & Gokväll (vilket jag börjat titta på, för övrigt. Mysigt tantprogram liksom).

❤️
Johanna 


Kommentarer:

1 Elisabeth:

skriven

Vilken tjänst finns den serien i? Jag har bara HBO!

Svar: Netflix, tyvärr. De har många bra serier just:-)!
Johanna Roth

Kommentera här: