Vill låta som jag.

(null)
På stan lyser det i små granar och buskar, i ett gott försök att ge ljus i mörkret.
(null)

En promenad efter jobb och lite inköp var skönt. Ett bra sätt att rensa huvudet då det är många puckar att styra innan alla helgdagar stundar. Strykningar och återbud som måste fyllas med de som förhoppningsvis vill ha tiden, och diverse hinder att lösa i och med det. Fortfarande en del lösa trådar som behöver fixas torsdag, fredag. Jag hyser hopp.

(null)

Gick förbi stans i särklass fulaste skola som ändå hade fint i fönstren. Lyste upp onekligen.

Är rosselrasslig och småförkyld. Har liiiite luktsinne men bara när jag doftar på något precis nära näsan. Kanske kommer det mer, så småningom. Jag hoppas det. Är fortfarande inte ok i halsen. Har beslöjad sångröst som är småhes.
7 månader har gått sen min lunginflammation.
Nästan 1 år sen det började krångla med tokhosta, rossel och besök på lungmottagningen. 
Det är otroligt segt sannerligen.
Jag mår ju mycket bättre ändå, känner mig ganska pigg och mer sugen på grejer. Gladare.

Men ändå.
Jag önskar så att det kan få bli bra. På riktigt.
Vill ha tillbaks min röst.
Min lekfullhet med sången. 
Vill ha en skalle som inte låter burkig. Vill ha resonans, och klarhet i tonerna.
Vill låta som jag. Nu. 

❤️
Joey

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Usch, vad jobbigt att du ännu inte mår riktigt bra!

Svar: Mediumkul, jag hoppas dock att det vänder....typ nu!!!
Johanna Roth

Kommentera här: