En smärtpärs.

(null)

Min kropp ville inte alls som jag igår kväll eller inatt. Fick kramper i hela bröstkorgen, skuldror och ner längs hela vänster sida. Så oerhört ont och obehagligt, så vi ringde 1177 och hänvisades akutmottagningen (egentligen ambulans men jag bor lite för nära akuten tyckte jag). EKG, odlingar i massor av prover men inga var jätte-avvikande. Odlingarna får jag svar på först imorgon. 

Satt uppe ett par timmar i mörkret. 
Omöjligt att sova då jag troligen blev illamående av värktabletterna jag fick. 
Trodde själv att det förmodligen var någon slags muskelkramp, och jag tror det även nu eftersom det inte släpper riktigt.
Mycket spikmatta o golfboll, heat lotion och massage av bästa mannen gör det lite bättre.
Tänker att en natts riktig vila ska få det att gå över. 

Skumt.
Lade till en ny maskin igår på gymmet, men har svårt att tänka mig att det utlöste krampen, men vem vet...?
Inte jag.

Trött som ett ägg nu efter denna smärtpärs, 
I natt är en annan natt, och imorgon en annan dag!

Kram ❤️
Johanna

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jistanes..

2 Karolina:

skriven

Skönt att det inte var något mer allvarligt. Räcker ju med det du har. Krya på dig❤️😘

Svar: Ja, verkligen. Känner mig bättre nu efter 9 h sömn. Tack❤️
Johanna Roth

Kommentera här: