Avstamp för friskare år.

(null)

Mitt 2018 blev inte det bästa året för min del.
Kantat av sjukdom, utredningar, diverse diagnoser, mycket mediciner och operation.
Ett trött år, men där ändå styrkan funnits att vilja bli bättre. Att jag orkat dra i alla lösa trådar för att kunna få veta vad allt konstigt står för.

Året har också inneburit flera härliga resor, trots min vacklande hälsa. Alicante med fina vänner, Frankrike och London, Hull och Manchester med pittoreska byar, fantastisk natur och fina möten.
Och nu Dubai. Som jag hoppas ger ett avstamp för ett klart friskare och bättre 2019!

(null)

(null)

Det är inte att ta för givet, den där hälsan.
Det gäller att vara tacksam när den finns och ger goda, pigga dagar eller perioder.
Kanske är det först när den vacklar som insikten kommer, att det inte kan tas för givet.
För vem har sagt att just du ska ha lycka på färden...som Taube diktade.

(null)

Jag suger på vilo-karamellen med soldis, varm pool och läsning denna slappa dag tills det är dags att stajla upp sig inför kvällens begivenheter på en av hotellets arton restauranger. Utomhus, med underhållning och säkert vilt spektakel a la Dubai.

Låt nästa år bli ett varmt, kärleksfullt, glädjefullt och friskt år för er alla!

Stor kram och Gott nytt år!
Joey ❤️

Kommentera här: