Återupptäckt.

(null)
Gult är fint. Inte fult. Glatt, ljust och härligt.
Tänk att det tog hela mitt vuxna liv typ att återupptäcka det - jag som hade klargula väggar i mitt rum som barn. Nåja, syndaren har vaknat till. Och trivs! Tack älskade unge för att du rensade din garderob:-)!
(null)
Enligt den årliga traditionen har vi idag tjofsat kristyr på figurpepparkakor, mamma och jag, som ska pryda våra fönster. Tycker att det är mysigaste julpyntet som dessutom doftar gott! På lördag blir det pepparkaksbak med små, ätbara godingar.

Att få leka med kristyr är så roligt!
Kladdskapande som känns fint efter jobbdag.
(null)
I mammas och pappas trapphus var det så här fint! 
(null)
Och vår ytterdörr pryds nu av fin enris-krans från min ömma moder...så tacksamt!

Vår tid är nu.
Sista avsnittet.
Nu kör vi!

Go kväll❤️
/Johanna

Kommentera här: