Trött blodhund.

(null)
Vietnamesiska vårrullar med diverse tillbehör och rödtjut, var gårdagskvällens meny. Så himla gott verkligen!
Mysigt att spontaninbjuda föräldrarna på lite käk, prat och skratt. Livskvalitet för alla, tror jag.
(null)
Denna legend har nu gått vidare.
Hoppas sannerligen att det ljuder av skönt gung i himmelen och att låten Think spelas högt som satiken. Det är en av mina absoluta favoriter när det vankas festligheter. Finns ingen låt som får mig att gå i gång så!
När jag ligger i kistan så får det bli sista låten som körs innan folk går hem. Vilken skön avslutning ju:-)
(null)
Bästa frukosten fick det bli idag, avokado med chili-, salt-, och svartpepparkryddning och så ostknäcke med tomat- en oslagbar läckerhet!
Dagens första kaffe är ju också så god, och så viktig.

Har inte hjälp med kaffe i veckan.
Varit hiskeligt trött och längtar till morgondagens sovmorgon...
Haft ont i kroppen, rosslat så det är väl fortfarande så att virus intagit min arma lekamen. Men. Dofterna börjar komma till mig, och det är ett bra tecken, tänker jag.
Småningom kommer väl hela jag igång...

Ska träffa fina vänner nu ikväll, ta ett glas vin och prata lite. Får se om vi går en sväng på staden när det vankas Karl-Oskardagar. 
Det är kanske bästa medicinen att ses, att hänga med såna som tar mig för vad jag är - en trött blodhund efter sök typ.

Kram ❤️ och go fredag!
Joey

Kommentera här: