Tack. Och tacksam.

(null)

(null)
Idag var det liksom sommar igen.
Ljuvlig ändå, den här sommaren. 
Är glad att jag några veckor verkligen kunnat njuta av den. 
Värmen. Det vackra och enkla i att det är varmt. Kläderna som ska vara enkla, lätta. Liksom att hälla på sig bara. Utan tryck.
Och kvällarna, dessa kvällar! 
Tack sommar, för att du varit som du varit.
Tack moder Jord. 
Även om vatten från himlen verkligen behövs nu, så tack ändå. 
För att jag haft lust igen, att promenera. Att gå ut. Träffa folk. Sitta ute och njuta. Av sommar, värme och goda dagar.
(null)

(null)
I sommar har jag också njutit av dottern som spelat in lite låtar med hyyyyfsat duktiga musiker. Underbart mysigt att få tillgång till henne och sångskatterna, sättet hon närmar sig en sång på....älskar det. 
(null)
Oftast är jag tacksam för att kunna träna men idag var det trögt att gå dit. Försökte hitta ursäkter men gick till slut. 
Lyssnade på sommar i P1. 
Njöt av att träna ändå. Det blev bra!

Kört bil med min älskade unge. Några mil på nya vägar, med hög musik. Så fint.
Gjorde vegansk ugnspannkaka som utan ägg blev lite annorlunda men god.
Ett glas vitt till Bo Kaspers i SVT.
Vilken lycka!

En bra dag!

Kram Joey❤️

Kommentera här: