Stort och inte självklart.

(null)

(null)
Denna vän träffade jag igår.
Tänker så ofta på allt vi upplevt och gått igenom tillsammans. Vad hon betytt, hur hon hjälpt mig genom tunga perioder.
Är evigt tacksam för det.
Det finns vänner i livet som en vet, att ringer jag så lyssnar hen. Eller kommer. Kör mig till världens ände. 
Det är stort och inte självklart.
Men.
Alla borde ha åtminstone en sån vän i sitt liv, och alla borde fråga sig om de själva är en sån vän. Som finns där. Som är så där ovärderlig för någon annan.

(null)
Tänker på frågan.
Om det hänt nåt kul, nåt att berätta. Som är en naturlig fråga efter att det gått en tid.
Mitt svar är att det nog inte precis har hänt nåt revolutionerande vilket nu känns otroligt skönt. 
Det är liksom fint att få må bättre.
Att orka jobba, träna, promenera, ha ett lite mer socialt liv. Det räcker så, för nu, och med förhoppning att tillfrisknandet ska fortsätta.
(null)

Under akupunkturen idag lyssnade jag på sommar i P1, Rennie Mirro.
Ett så otroligt starkt program så min kära sjukgymnast kom med näsduk då tårarna rann.
Det är fint att människor delar med sig av erfarenheter, onda som goda, som kan hjälpa en annan människa på vägen. 
Ännu ett sommar i P1-tips således!
(null)

Ikväll blir det vin och räkor, har mannen så fint bestämt. Så gott, och så mysigt med torsdagsmys.

Kram❤️ Joey

Kommentera här: