Lycka med bra människor.

(null)
Det blev en fin kväll hos mina föräldrar igår.
Sån lycka att få ha så bra människor i livet, som liksom trots mina allt- eller- inget-vindlingar så har de funnits där när jag fallit.
För fallit har jag. Och rest mig.
Ganska många gånger i livet.
Har insett att väldigt få är så generösa som de varit. Med utrymme, till polare som funnits i brorsans och mitt liv genom åren. Alla var alltid välkomna. Det serverades korv och bröd, bullar, kaffe och saft så jag tror att matkontot och bullbakar-dagarna måste varit galna!
Så tacksam för det.
Att de, trots när mina val sannerligen säkert inte varit i deras smak, så har de låtit mig. 
Ställt sig vid sidan och ändå stöttat.
Så fint att kunna umgås, äta och dricka gott och prata, skratta och njuta tillsammans.
(null)
Vi fick fantastiskt god kycklinggryta med tillbehör. Vackert dukat är det alltid när vi kommer dit! Så härligt!
(null)
Sov till halv 10 idag. Oj vad jag behövde det!
Trött idag. Ont i kroppen, framför allt i ryggen.
Den har knakat ett bra tag, så fort jag vrider mig eller rör mig så känns det som att det hoppar omkring i min ryggrad liksom.
Nu har nog musklerna stelnat omkring ryggraden så de liksom krampar. 
Då är det fiffigt med snäll man som masserar, och typ golfboll och spikmatta!
Och alvedon. Det är också bra.
(null)
En slapp dag idag.
Fika på stan. Lite mat, tvättfix.
Peaky blinders sista säsong påbörjad...lovely!
Och så lite läsning.
En bra lördag!

Hoppas dottern njuter, trots regn, på Way out West i Göteborg. Patti Smith och Arctic Monkeys var visst höjdare i alla fall. 
Tomt utan henne i helgen, vant mig så lätt vid att ha henne nära igen. 
Får se henne lite till innan det är dags för hemfärd och skola....tacksam för det!

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: