Ljuvlig kontrast.

(null)
Ni skulle verkligen gå och se Rent hörni!
Musikalen är en av mina favoriter, med starka känslor, och riktigt bra (och svår) musik som griper tag. Och Highlights gör det igen. En musikal som drabbar och som är riktigt jäkla välspelad med högt tempo, snygg koreografi och fantastiska sångare. 
Jag måste nog se den åtminstone en gång till!
(null)
Moule frittes fick det bli, på Rustique, efteråt. Med goda vänner. 
Maten var bra. Stället helt ok men shit alltså...trubaduren...jag ställer mig frågan VARFÖR?! Varför trubadur alls på en restaurang där sittande gäster vill käka. Helst också prata lite...noop. Tokfel och obra, enligt mig. Kommer inte att välja det stället igen, eller åtminstone höra mig för om det är en tyst kväll eller inte.
(null)

(null)
Mannen och jag var nöjda ändå.
Med dagen. Brunch, lite shopping. Pannkakshuset i Tolg. Musikal och mys.
(null)
Avslutade kvällen på Trädgård deluxe, vilket är en ljuvlig kontrast till det mesta.
Alla åldrar, trivsam och gemytlig miljö.
Vi satt på trädäckets trappa och kikade på folk, jag för min del drack Rhubarb cream (alkoholfri lemonad som är mycket god) och de andra tog andra alternativ. 

Lite svalare ikväll men ändå...
Det är sååå skönt att vara så pass pigg att orka njuta av utomhusliv. 
Att vilja sitta ute. 
Vara ute.
Finna liv.
Livets liv.

Kram

Kommentarer:

1 Tess:

skriven

Det ser väldigt trevligt ut! :)

Svar: Helt fantastiskt verkligen💕
Johanna Roth

Kommentera här: