Hjälper immunförsvaret på traven.

(null)

(null)

(null)
Jag älskar vår trädgård! Tack gode gud för den alla sjukveckor. Ändå bättre att sitta stilla i en blommande trädgård än i ett vardagsrum. Liiite mindre enahanda. Uteluft har nog ändå varit bättre än inomhusluft.

Har varit nästan deppig i sommar, känt hopplöshet på ett sätt jag inte brukar.
Tänkte liksom att det aldrig såg ut att vända. Blev ynklig och låg och är tacksam för mannens tålamod. Det har inte varit kul eller lätt....

Men det finns hopp, jag känner det lite mer för var dag efter denna galet knäppa vår och sommar. Har inget luktsinne, är fortsatt slemmig i bihålorna men jag andas. Låter osnygg men känner mig ok. Det halsonda kommer och går men med längre pauser.

Tänkte hjälpa immunförsvaret lite på traven (förutom träning, aloe Vera, vila...) så idag har jag påbörjat akupunktur i bihåleområdet och även för klimakterievallningar. 10-15 behandlingar är tanken, så får vi se vad som händer. Spännande!
(null)
Korridoren utanför mitt kontor på jobbet är målad. Från brandgult till gråvitt. Ändå en förändring som gör livet lite ljusare. Fåglar och golv är detsamma men i alla fall. En liten förändring är bättre än ingen.
(null)
Pausar nu efter akupunktur. Är ganska trött, vilket jag brukar bli efter behandling. 
Tagit en glass här, mitt i stan. Låglaktosglass med kladdkaka och kola...mycket gott!
Laddar för klippning hos bästa frisören.
Somnar väl när hon masserar hårbotten, sååå skönt. 
(null)
Tog en bild i morse på väg till jobbet, ser sur ut men solen kom i ögonen. Var glad och pigg under min oerhört jobbiga tur till arbetet.
470 steg, 300 meter. Det ni:-)
(null)
Ha en fin kväll!

Kramar❤️ Joey

Kommentera här: