Gäller att passa på.

(null)
Tack och lov ingen feber idag!
Sovit 12 h inatt plus timmen i soffan igår eftermiddag. Det var nog ett smart sätt att säga "sov" typ...
Tacksam att må bättre idag.
Inhalerat med koksalt och luftrörsvidgande och mådde bättre sen.
Kaffe på stan med bästa föräldrarna, blominköp. 
(null)

Snack med bästaste ungen i telefon, så ljuvligt att prata om allt mellan himmel och jord med henne. Väl medveten om att hon inte delar med sig av allt men upplever ändå att vi har sköna, uppriktiga samtal som jag värdesätter så högt. 
Så tacksam att jag fått denna människa i mitt liv. 
(null)

I eftermiddag blev det bio med lillbonus och hennes käre far, tillika min sambo. 
Mission Impossible som var riktigt underhållande, som en go James Bond-rulle typ. Action med humor, mycket biljakter och varierande coola, och lätt äckliga karaktärer.
Burgare på bästa burgerstället efteråt, Grilleriet. Fantastiskt trevlig personal, unga människor som vet hur en bemöter gäster. God mat, juste miljö. De hade även ett veganskt alternativ, extra plus för det!
(null)
Jag åt dock cheeseburger med sötpotatis-fries och bea....mums! Deras halloumi är god också, men nästa gång ska jag testa vego. Lät gott!
(null)

(null)

(null)
När jag nu känner mig pigg gäller det att passa på! Jag vet vad ni tänker. Varför tar hon inte det lugnt...? Jag har inte gjort annat de sista månaderna och vad faen hjälper det?! Nä, just det. Så nu passar jag på när lusten, orken och hälsan finns. Det verkar kortvarigt så de stunderna vill jag suga in ordentligt.

Promenerat en sväng ikväll i snabb takt. Hoppas energin och kroppen håller i så blir det gympass imorgon.
Men först gäller Helgasjön runt då mannen kör  med sin Willys-jeep.
(null)

Kram till dig❤️

Johanna

Kommentera här: