En annan dag.

(null)
Det är verkligen så ljuvligt att hon är hemma, min bästaste älskelse. Att få tiden, liksom utan stress, att bara hänga. Inte bara ha en helg där liksom allt ska klämmas in. Att nu njuta av hennes närhet, av samtalen. Det värmer själen.

Var trött efter jobbet, skördade lite från trädgården och var inte så sugen på nåt annat än att finna svalka....så det fick bli en biltur. Bästa stället att svalka sig!
 En glass och en liten promenad på evedal. 
Sötpotatissoppa och balkonghäng.

Och....hör och häpna! Jag har premiärbadat!
Doppade mig utan att få varken kramp i benen eller andnöd:-). Chockad själv, och nöjd. En skön svalka onekligen!

Chokladbollar på balkongen efter dopp var väldigt gott! Så längesen jag åt det, och dessa var ljuvligt goda med mycket kakao och mycket kaffe.

(null)

Dags att vila denna trötta kropp.
Lungsen far inte väl i fuktiga vädret. Rossel och snörvel, och fortsatt halsont men ändå förhållandevis pigg i kroppen. Behöver portionera aktiviteterna, känner jag. Blev ingen träning efter jobb fast jag tänkt så, då kroppen kändes för trött.
Det får vara så, tänker att en annan dag är jag pigg och sugen och då är det dags. Då vill kropp och lungs.

Nu önskar jag en god sömn.
För mig och för er.

Kram❤️

Kommentera här: