Sova ikapp.

 
Ibland blir det inte som en tänkt sig.
Njöt av fantastiska kantareller igår kväll, smörstekta och gräddgojsade på rostad macka. Som jag tänkte mig, i smak och konsistens  enda tills min tråkiga ibs-mage började knorra.
 
Natten blev ganska sömnlös och illamåendet håller fortfarande i trots två mackor på hela dagen. Och vatten, ingefära- och citronvatten. 
Vet att svamp är hårdsmält och att jag ska ta det lugnt, men det är ju så gott....!
Straffar sig ibland, så dagen har varit långsam, trött och i vila istället för introduktion för 6 nya studenter...
Min kära kollega fick jobba för två således, så unnar henne verkligen en vilande kväll.
 
Snart dags för sängen efter tredje säsongen av Peaky Blinders idag. 
Behöver sova i kapp och bli pigg till morgondagens arbete och körövning.
 
God natt!
Kram ❤️

Kommentera här: