Lite glitterstänk.

 
Idag är kraften tillbaka, om inte fullt så på god väg. Magen gör inte ont längre, och jag kan äta litegrann igen. Det är bra!
 
Jag har jobbat idag, och det är också bra!
Varit lite hit- och dit-jobb då jag varit överallt men jag har nog gjort det som varit viktigast ändå - ägnat en stund åt studenterna som kommit efter sommaruppehållet. 6 st sjuksköterske-studenter som i 5 v ska vara hos oss för praktik. Det är alltid roligt, omväxlande, spännande, utmanande och även jobbigt:-)
 
Hämtat beställd maxi-mat, och tog sen en promenad i solnedgång. Otroligt skönt ute, klar och hög luft och vackra färger. Såna här dagar är det lätt att överleva hösten även om jag skulle behövt ljusterapi-belysning på morgnar och kvällar. Just idag njöt jag till fullo av promenaden, efter att ha legat inne i 2 dygn. Så väldigt skönt att väcka liv i kroppen, få in frisk luft i lungorna och ljus i ögonen.
 
Snart sovdags efter en mysig stund vid köksön med lillbonus, över en kopp the. Små spännande samtal i all sin vardaglighet med lite glitterstänk som extra tillbehör.
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: