Hoppas på det bästa.

 
Ikväll fick det bli avokadopizza efter jobb, kaffe med vän och sen en runda på ett galleri för att kolla in häftiga, potentiella verk till vårt älskade hem. En ynnest att få bli visad sådant som kan trigga min lust, min känsla på nåt sätt.
 
Det känns så surrealistiskt just nu.
Att njuta av vackra färger och solsken, av konst, vänner, musik, mat och allt som är liksom skönt samtidigt som hela världen darrar av oro pga maktgalna män som tror sig vara Gud.
Och på grund av högerextrema galningar som försöker ta över lite här och var.
Det känns ostadigt mest överallt, med kraftiga väderomslag, terror och hårda ord länder/ledare emellan och känslan jag har för det är inte särskilt god. Det är oroligt inombords.
 
Jag hoppas att jag har fel, att det kan vända och att förnuft och omtanke kan råda.
Att det goda liksom ska vinna, precis som i sagorna....
Försöker vara beredd på det värsta men hoppas på det bästa.
Det finns ju så mycket att se, göra, upptäcka och uppleva. Vår värld är fantastiskt vacker, och bara i närheten precis där vi står finns så mycket att ta in och att njuta av.
Min plan är att jag ska göra det länge än.
 
Kramar Johanna ❤️
 

Kommentarer:

1 Isabell Hedberg:

skriven

Men vad hungrig jag blev nu när jag såg den! Ser så gott ut! :D
Kramar!

2 Johanna Roth:

skriven

Haha:-) Ja, den var riktigt god! Kram

Kommentera här: