Flyta med.

(null)

Det är julvackert på stan!
Älskar alla lampor, och pynt.
Tycker att det gör årstiden betydligt trevligare....!
I godan ro, i lugnt tempo har jag handlat lite lulklappar. Bockat av på min lista där jag skriver upp vad jag ska köpa. 
Fint att va i god tid.

Suttit i frisörstolen, fått håret tvättat och klippt och hårbotten masserad...så ljuvligt!
Det är verkligen avkoppling och trevligt att klippa till kalufsen lite. Det ger energi, lite påfyllning.

Dagen idag har varit en bra dag.
Jag har bokat av en hel del framöver, både på jobb och privat för att minska energiutsläpp en tid. Det gör mig lugnare, att ha luckor i kalendern med obokad tid. Behöver de där luckorna, där jag kan sitta med katt och bok. 
Behöver fokus på jobbet, inte vara överallt jämt utan ha lite tid över till sidouppdragen också som jag ser som meningsfulla. Då är det kul!

Imorgon är det dags för Stockholms-tur igen. 
Denna gång med mor och far. Tanken är brodermys, adventskonsert med Margareta Bengtsson (f.d. The Real Group-sopran) och Frida med klassen som kör. 
Jag ska flyta med.
Ta det som det kommer, och njuta av samvaron. Det blir bra, det.

Kram Joey ❤️


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så klokt att ha luckor. Bra speciellt vid den här årstiden. Blir gärna lite för mycket. Jag🎅🏽 ska göra som du

Svar: Ja, det är för mig nödvändigt för att liksom få syre. Hoppas du mår väl av dina luckor i adventstid! Kram!
Johanna Roth

Kommentera här: