En speciell kärlek.

 
Idag är det min fina pappas födelsedag.
Tacksam att han fick extra år efter sin stora hjärtinfarkt för 5 år sen, så otroligt glad att han fick vara med längre tid på denna sidan❤️.
 
För mig är han en människa som alltid funnits, alltid stöttat även om han säkert kliat sig i huvudet åtskilliga gånger över valen jag gjort genom livet.
 
Att va förälder är en speciell kärlek.
Oavsett älskar man sitt barn, för att de finns. Inte alltid förstår man dem, men älskar gör en likafullt. Det är stort.
 
Att va barn till förälder är också en speciell kärlek. 
En förstår inte alltid valen de gör, håller inte alltid med om det de säger.
Men älskar gör en likafullt.
 
Är oerhört tacksam att jag fått de föräldrar jag har. Och att jag idag har fått fira en av dem.
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: