En kväll att landa i.

 
 
 
 
Gårdagskvällen var en kväll att landa i. 
Sol och mys. Kaffe med min fina man.
Grillad kyckling, gott bröd och ett glas rödtjut i glasrummet till fågelsång. 
Promenad i lilla byn, hälsade på nyfikna kor och insöp kvällens sköna luft. 
I själen känns det verkligen annorlunda i det nya, ett lugn som jag inte alls haft där innan. Nu kryper ingen skog eller vägg på mig. Nu är det öppna ytor, och otroligt rogivande landskap att sitta och titta ut över. Bara stilla.
Och så skönt.
 
Tvätt på gång, allt uppackat efter Sthlm och en runda runt sjön avklarad. Nya vägbanor uppritade:-)
Varmt och skönt ute. 
Fick ont i mina ben och höfter dock, stel som en pinne. Nu mest vila och boken "Låt inte den här stan plåga livet ur dig, Mona". 
 
God söndag!
 
Kram Joey ❤️
 

Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Lät verkligen underbart :)

Svar: :-)
Johanna

2 Anonym:

skriven

Slaktar ni djuren och äter upp sedan? Barbariskt!!!

Svar: Du syftar på korna antar jag? Det är inte våra, vi har de som grannar som vi får njuta av.
Johanna

Kommentera här: