Nästan normal.

 
Idag kände jag mig nästan normal.
Ingen feber, mindre trött, fortfarande ont men har klarat mig utan smärtlindring till efter jobb och promenad så jag är nöjd. Jag väntar på svar inom några veckor men känner mig lugn då läkaren som gjorde utgrävningen är erfaren och lugnade mig med att "det inte såg ut att va nåt farligt". Det är bra!
 
Skönt att jobba idag, lagom tempo utan hysteriska utryckningar passade mig idag.
Fick gofika på avdelningen då det imorgon är bästa undersköterskans sista dag...vill inte riktigt tänka på, eller ta in det. 
Det blir en tung, men säkert också trevlig eftermiddag på jobbet. Men nej, jag ser inte fram emot den.
Ska däremot möta studenterna, ha examinationssamtal med en av dem, stämma av  lite överlag och gå igenom inför nästa veckas slutbedömningar och slutexaminationer.
 
Nu är det vila som gäller med bok i hand.
Imorgon kväll kommer vänner på besök, PM ska besökas och Tomas Andersson Wij lyssnas på. Dessutom kommer min älskade unge att vara hemma när jag kommer hem från festligheterna❤...tjoho!!
 
Kram Joey
 
 

Kommentera här: