Då går benen av sig själva.

 
Lisa Ekdahls nya i öronen på promenaden efter jobbet satte mig nästan i gående meditation. Så skönt att bara lyssna på texterna, den mjuka rösten, det vackra språket och den säregna men sköna sångtekniken. Då går benen av sig själva :-)
 
Trivs på nymöblerade rummet  när jag jobbar som op-koordinator.  Vi har nya möbler, ljusare och med bättre utrymme. Det blir liksom vårt då vi varit med och ritat hur det ska va, så det känns fint. Det har varit lagom full rulle idag, saker att göra hela tiden i en lagom, strid ström av uppgifter men också lite frustration av väntan när jag inte kan fullfölja det jag tänker för att annat måste vara klart först. Lisa Ekdahl botade frustrationen, det är ju bra.
 
Imorgon hoppas jag kunna gå all in, att allt som måste är fixat så att jag kan köra full fart...samordna och fixa - det är grejer det:-)
 
Hockey på tv:n ocv jag lyssnar med ett halvt öra. Tusse snarkar. Och jag börjar komma in i kvällströttheten och segar här under katten.
Ganska behagligt. 
 
Puss❤
Joey

Kommentera här: