Gott mot sig själv.

 
 
Traditionsenlig lördagsfika på stan med mor och far, plötsligt i lugn utan stress då dottern missat tåget från Stockholm och jag således inte ska hämta vid tåget förrän i eftermiddag.
Askelyckans egengjorda glass kan jag rekommendera! Choklad och svartvinbärsglass...mmm!
 
En stund i solen med sommar i P1.
Tove Lo som berättar om ett ganska tufft liv, med många taggiga erfarenheter i sitt unga liv.
Det går att vända ett skepp som är på väg åt fel håll, det går att komma upp från botten med nya verktyg. Jag tror att fler unga skulle må väl av att plugga in lurarna och lyssna på alla erfarenheter som delas i detta program. Att höra att livet som tycks vara fast i nån slags klet utan återvändo ändå hår att få till något bra. Nåt kreativt. Där föraktet till sig själv vänds till kärlek och viljan att göra gott mot sig själv.
 
I vår underbara trädgård finns friden att sitta med pluggarna och bara lyssna.
Om några timmar får jag hem min älskade unge, trots lite krångel. Det blir bra.
 
puss❤️

Kommentera här: