Förhoppningsvis.

 
Det blir inte alltid som en tänkt sig.
En trevlig middag och besök på Ronnie Scotts, en fantastisk jazzklubb, som igår bjöd in till en kväll med Charenee Wade och grymt duktiga musiker...riktigt trevlig kväll med för mig nya bekantskaper - Patriks vänner som kom från Lancashire.
Så mysigt, och så kul att höra på skickliga och lekfulla musiker.
Det slutade i nån bacill som däckade mig med illamående, förmodligen hög feber med frossa och djävulsk ledvärk som gjort mig utslagen fram till sen eftermiddag idag.
 
Kvällen idag orkade jag ta mig per taxi tillsammans med mannen, till Royal Theatre Drury Lane som visade 42 second street - en riktigt klassisk musikal med mycket step-nummer, fantastiska kostymer och ljuvlig musik. Så himla härligt!
 
Nu blir det mer sömn, och förhoppningsvis vaknar jag upp till en piggare människa imorgon.
 
Kram Johanna ❤️
 
 

Kommentera här: