Tulpaner och godare kaffe.

 
 
När vi kom hem igår blir vi varmt välkomna med ett fång tulpaner på köksön....ljuvligt!
Min kära lilla mamma vet precis vad jag älskar...underbart! 
Vi körde direkt och handlade innan vi ens gick in med väskorna, och då köpte jag även tulpaner så nu har jag två fång...kan ju knappast bli bättre:-)
 
Jobbdag idag, efter några dagars ledigt. 
När jag skulle ta mitt morgonkaffe fanns det nya fina muggar, och givetvis tog jag en rosa fin och liksom livskraftig mugg. Gjorde liksom kaffet ännu godare!
Dagen har varit bra, full rulle men bra. Kul att träffa mina kära kollegor igen.
 
Jag tänker att jag har tur.
Som längtar till jobbet när jag är ledig nu, blir glad av att vara där, att vara del av något större - oftast i alla fall så känner jag så. Ibland kan jag bli förbannad, frustrerad och inneha andra känslor men i det hela så är jag tacksam för mina jobb. 
 
Nu är det åter ledigt. 
Fredag. 
Slutade i hyfsad tid, gick direkt till närbutiken och handlade lite som jag glömde igår.
Städade av hall och kök så det nu doftar citronsåpa.
La i en tvätt.
Ska fixa kyckling i ugn med ädelost och grönsaker om en stund.
 
Puss och skön fredag önskar jag er ♥
 
Johanna

Kommentera här: