Lördagslugn o musik.

 
Eftermiddagsvila med musik, mina favoriter spelade under 2016. Tycker själv att listan är fantastiskt bra med mycket blandning av Freddie Wadling, Lisa Ekdahl, Svante Thuresson, Bo Kaspers, Peter le Marc och en massa andra ljuvligt bra musiker.
Tänk om en inte fått ha musik?
Tänk att bo i ett land där det anses vara synd och lika med straffberättigande...
Det är verkligen ett effektivt och vidrigt sätt att döda människans inre liv på. 
Tack för att jag bor här, i detta vackra, fria land!
 
Lite trött efter härlig afterwork i källaren igår, med goa kollegor. Jag har verkligen så många goa människor omkring mig på jobbet. Mycket musik, pizza, rödtjut för min del medan andra sög i sig allsköns drinkar, skratt och prat. En bra fredag!
 
Fått huset städat, sååå ljuvligt skönt.
Tagit en fika på stan med föräldrarna.
Köpt en orange höstglöd till köksön.
Fixat lunch. 
Nog så.
Lördagslugn.
 
Puss ❤️ Joey

Kommentera här: