JAAAAAAA!

 
 
JAAAAAAAAAA!!!!
Är så glad och förväntansfull över eftermiddagens resultat så energin flödar.
Direkt efter jobb gick jag till vår vackra Domkyrka för att sjunga för körledaren för Kammarkören st Sigfrid som jag var med i under flera år men sedan slutade i av olika anledningar. 
Nu är det dags för körsång igen, och jag är upprymd faktiskt. Så himla kul att organiserat sjunga igen efter drygt 1-1.5 års uppehåll. 
Nästa vecka är första övningen efter sommaren och då är jag där:-)
 
Med energin tog jag en promenad till maxi och köpte dukar i rostfärg, och ljus på Lagerhaus i samma kulör. Lilla mamma hade ärenden så hon mötte upp så fick vi en liten pratstund och jag fick skjuts hem. 
 
Köpte med mig crepes från delikatessen när männen i kollektivet har kräftskiva i trädgården och sitter och njuter av det på balkongen med The real group i systemet. Högtalarsystemet, alltså. Som fyller även mitt inre system.
Vem trodde att solen skulle komma idag med den starten idag? Fick ju en anledning att använda bästa regnkappan!
 
Snart dags för läsning av kriminalaren jag nu läser. Återkommer om den!
 
kram i soliga kvällen
Johann
❤️

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hur gammal är du? 60?80?
Man eller kvinna?

Svar: Jag är människa i mina bästa år:-)
Johanna

Kommentera här: