Slitigt satan.

 
 
 
 
 
Älskade ungen åkte hem till Stockholm idag, efter vår vecka ihop. Så gott att ha fått ha henne nära lite. Förstår dock henne att hon ville hem idag då hon vant sig vid ensamlivet. Det räcker nog med mamma-liv 1 vecka...:-)
 
Efter skjuts till Alvesta station åkte jag i min vackra röda drottning till stugan där köket nu är färdigt. Vi har slitit satan idag, både pärlan, jag och lillbonus. Ni anar ju kanske det på före- och efterbilderna...vi kliade oss i huvudet när vi kom med tanken "var i h-e börjar vi"? Men vi ät ganska organiserade, både jag och hon så vi jobbade på. En bit i taget med slänghög, tvek-låda, insortering och diskning/torkning....
Och det blev så jäkla bra!!
Sen fick vi, som liksom belöning, mysigt besök av goda vänner, som försåg oss med tårta och kärlek.
 
Nu sitter vi här. Helt slut och helt tysta.
Med en kopp the o finaste katten i mitt knä. Lite tv på i bakgrunden. 
En effektiv dag!
 
Kramar Joey❤️

Kommentera här: