Förfall.

 
Fina människor omkring mig idag, inte hela familjen men en del av den då bonusson och bonussvärdotter samt bonussönernas mamma var hemma. Brunch hos oss med knytis, så gott!
 
 
Gott att sitta o skratta, prata allvar, mycket bröllopsplanering och funderingar...
Värme och kärlek som är obetalbar och ger mig kraft. 
 
Veckan med min äkta unge har gett mig kraft. Energi. Vila. Så gott att ha möjligheten att unna sig det. Och så skönt att bara va, utan plikter. Så slapp att jag inte förrän idag har packat upp resväskan, vilket är höjden av förfall. Eller uppsving. Beror på hur en ser det:-). 
 
Börjat kolla ny serie ikväll; Aquarius. En filmatisering i serieform om Charles Manson. Så jäkla märklig figur med sån karisma som kunde få folk att göra vad som helst i tron om att det var rätt. För att de dyrkade den galna jorden han gick på. 
 
Dags för god natt.
och känslan att vara ledig ännu några dagar...
Himmelskt!
 
❤️
 

Kommentera här: