Ett år till.

 
Ett sånt fint mail i morse fick mig att le stort.
Så fint! Med tulpaner och omtanke.
Blir rörd av människors engagemang.
En del hånar sociala mediers ytlighet, men faktum är att personerna som grattar ändå gör en kraftansträngning och skriver. Och det gläder. Att de vill gratta just mig. Blir varm i hjärtat. Tack!!
 
Ett år till alltså.
Det är ju bra. Att fylla år.
Äldre blir vi, inte så mycket att irriteras över utan istället tacksam då alternativet är riktigt tråkigt.
Så trots kroppens förfall och säkert färre hjärnceller vid det här laget så är jag glad för året, för åren som gör att jag får leva. Uppleva. 
 
Fått fina presenter, ätit och druckit gott och blivit omhuldad av kärlek. Det är stort.
 
Och förresten. Glassen var riktigt god.
 
Kram Joey ❤️

Kommentarer:

1 Karolina :

skriven

Grattis och tack för att du förgyller mitt liv med din tänkvärda blogg ❤❤

Svar: Tack! Vad gullig du är❤️!!
Johanna

Kommentera här: