Blir intressant.

 
I morgon kommer jag nog inte att kunna röra mig efter första träningspasset på 5 veckor pga att min hudmoj. Blir intressant:-).
Det var otroligt skönt att få svettas och göra en genomgång av musklerna.
Ska strax dock lägga mig på en golfboll pga ont i höger skinka/bäcken. Beställt massage för detta, längtar liksom lite dit.
 
Ny bok påbörjades igår kväll.
En klassiker som jag aldrig läst.
vackert språk konstaterar jag snabbt, och det är skönt som omväxling till Denise Rudbergs Matilde. En riktigt dåligt skriven bok. Jag har inget emot lätta, lite ytliga böcker emellanåt. Kan va skönt att läsa sånt som omväxling. Men språket behöver va bra för att det ska finnas någon behållning, tycker jag. Men så var det alltså inte heller i detta fallet. 
Nu hoppas jag på bättre läsning.
 
Nu veterinärerna på TV, mitt favoritprogram:-).
 
Kram Joey❤️

Kommentera här: