Njuta helg.

 
 
 
Gårdagskvällen var enda kvällen som mannen och jag var hemma ihop denna vecka, så då blev det torsdagsmys med kantarellrisotto och rödtjut i lugn och ro. Mycket fin kväll!
 
Natten blev dock inte precis lysande då jag hade äckelhosta nerifrån djupet av lungsen så jag fick inhalera, nyttja pep-flöjt o sitta upp...har varit trött idag men fått mycket gjort ändå fram till 12 då jag avbröt arbetsdagen och gick hem och sov en stund.
 
Har sen varit ute och gått en runda, njutit av färgerna men kanske mindre av regnet. Jag vet - det behöva i massor. Jag ska ta på min röda regnrock och vara nöjd:-)
 
Förberett mat till kvällen, då min älskade unge kommer hem. Ikväll blir det halloumi- o morotsbiffar med chiliflakes o svartpeppar, hommus o röda linser kokta i grönsaksbuljong. Hoppas det blir bra!
Ska njuta av helgen, oavsett om maten blir sisådär:-)
 
Puss
❤️
Joey

Kommentera här: