Ljus i mörkret.

 
Jag älskar belysningen i vår trädgård.
Det ger liksom värme, hopp och mys både i sen sommarkväll, i begynnande vår och nu i mörk-mörker...så mörkt det liksom kan bli utan dessa fantastiska ljusgivare.
Idag hängde regnet tungt, dropparna var stora som glödlampor och mörkret var oerhört kompakt. Då såg jag emot vår fina, lilla trädgård och blev glad. Kl 06:40, mitt i mörkret blev jag så glad över detta ljus!
 
Träningsvärken har smugit sig på allt eftersom under dagen. Tur att jag lade mig på spikmatta igår kväll, som i förebyggande. Det var onekligen bra på många plan, den där självförsvarskursen. 
Gick till gymmet efter jobbet, tänkte att cirkulation i systemet gör det bättre till imorgon. Vi får väl se:-)
 
Suttit en stund och läst.
Ensam i Berlin slutläst, den var så bra! Stark. 
Började läsa ny bok nu, om Ison (ni vet rapparen från så mycket bättre). Om hans uppväxt i New York. Ser jag fram emot att läsa.
 
Kram Johanna ❤️

Kommentera här: