Högtidligt.

 
Längtar till kvällen, får känsla av högtidlighet när årets Så mycket bättre drar igång. Gillar verkligen det, att få vara en liten del i artisternas, konstnärernas liv när de berättar om sin musik och sig själva. Tolkningar av varandras musik är alltid spännande. Freddie Wadling är med i inspelade versioner av sina tolkningar, bara det förgyller ju! Ska sitta med ett glas rödtjut och njuta av livet, i min goa fåtölj.
 
Lördagsfikat med mina föräldrar, som traditionen bjuder. Det händer inte varje lördag men ofta, och det är fina stunder tycker jag.
Värt att ta vara på, mysigt att få vara en del i deras liv och ha dem som en naturlig del i mitt. 
Utan dem hade mitt liv många gånger varit tyngre, de har verkligen funnits där i vått och torrt. Tack!
Höjden av lyx, och nåt som är ganska typiskt min mamma, var när jag igår kom hem och fann en påse på dörren: med nybakade kanelbullar! 
Så ljuvligt gott!
 
Snart dags för kalajs.
För att fira vännen, hustomten och "vår snickare" som fyller år samt för att fira att hans son och fru med liten son hittat sitt hus här i Sverige. Så mysigt att få vara en del i det.
 
Kram och fin lördag!
Joey❤️

Kommentera här: