Bra avslut.

 
 
Jobbyte idag, mellan mina två tjänster.
Dagen började i rush, mellanperioden var i rush för att i eftermiddag sakta ner i tempo lite grann.
En kul dag, mycket som hänt och gjorts.
Dessutom instagrammar jag för regionen så jag har mycket att sköta:-)
 
Beställt mat fr maxi, som mannen och jag hämtade efter jobbet...aj lavv that! 
Sitta i lugn och ro hemma och klicka i det en vill ha och sen hämta färdigpackade varor. Yes!
 
Hängt upp stora pepparkakor med kristyr på i flera fönster, pyntat till Tusse och fixat. Det blir väldigt fint, tycker jag.
 
Har en del att fundera på.
Och som jag inte blir klok på. 
Som tar energi och som inte precis heller gör mig klokare, är jag rädd.
Som bara dränerar, tär och tar. 
Dock bär jag det med mig, vänder och vrider på det för att till en smula förstå. 
 
Om en stund ska jag på självförsvarskurs, känns som en bra energigivare och avslut på denna dag. 
 
Kram ❤️

Kommentera här: