Helt i min smak.

 
 
 
Lördag. 
Helt i min smak. 
Lite sovmorgon men ändå tidigt upp för att suga åt mig så mycket av dagen som möjligt.
Smp o kaffe.
Promenad till torget, för blominköp av ljuvligaste mårbackapelargoner och alysym.
En kaffe på Espresso house med föräldrarna, bland soundcheck och liv i varje gathörn...så härligt! 
Plantering, kaffe och samtal på trädäcket.
Läsning, tupplur och en promenad till stan igen.
Mer musik, funk på PM...stod där en stund och njöt, blev glad i själen. 
 
Har så suttit vid mitt piano ett tag och sjungit och vrålat. Också väldigt bra för själen. Behöver nån konstellation så att jag får utlopp för den energin snart, känner jag. Det har varit uppehåll sen insamlingskonserten i höstas och det är länge för mig som hela livet varit aktiv i olika musikaliska sammanhang. Dags att fundera på allvar, minsann...!
 
Dottern övertog platsen nu.
Pianoplatsen.
Oj vad jag älskar, älskar, älskar det ljudet!!
 
Om en stund ska vi ner på stan, alla tre.
Mat, promenad och ännu mer insupande av lördagen. Fantastiskt skön dag. 
Och jag behövde den så väl❤️
 
Önskar dig en fin kväll!
 
Kram Joey❤️

Kommentera här: