Behöver inspiration o förnyelse.

 
 
En lång dags färd mot kväll...
Just nu är det ganska mycket av allt, och det känns som att jag inte har full koll på något av det. En känsla av ständigt närvarande förvirring, förvisso lätt förvirring för det mesta men dock. 
Det får ta tid, och jag ger det fram till jul innan jag riktigt kan säga hur det är. Tror att det är rimligt att inom ett halvår få grepp om allt, och att få flyt med alla uppgifter på båda tjänsterna. 
 
Ändå.
Mitt i förvirring och känsla av mindre koll så är jag förvånansvärt pigg när jag kommer hem efter långa dagar. 
Att handla är inget tokhinder, att träna är bara skönt och att som ikväll köra en kvällsmysrunda med bilen tillsammans med min unge känns liksom lätt. Det som är mindre kul är matlagning. Har inte riktigt lust eller energi till den. Funderar på matkasse, kanske varannan vecka, för att få inspiration och förnyelse och det är liksom klappat och klart vad en ska hitta på. Det finns dessutom recept så att vem som helst kan påbörja maten, när en inte gör som jag för det mesta gör: improviserar. Någon som har bra tips om matkasse kanske?! Helst med fisk och vegetariskt mest...!
 
Dags att lägga mig raklång.
Läsa bok och slappa lite innan sömn.
 
Kram o God natt
❤️

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Linas flexiterian kasse, mest vet, lite fisk o lamm.

Svar: Just det, har sett det! Kanske är nåt för oss!
Johanna

2 Eva H:

skriven

Veg

Kommentera här: