Glassogram o ta-igen-mig-vila.

 
Onekligen lite tröttsamt att stiga upp 05:55 idag...!
Men upp kom jag, och var på jobbet före 7 och fick då en trevlighetsöverraskning: ett glassogram från kollegan! Så rolig överraskning, och god! Det mynnade ut i en strawberry white. Väldigt mysigt o gott.
 
Mycket att ta tag i idag, har försökt beta av systematiskt en sak i taget och bestämde mig för att inte hetsa upp mig. Det har fungerat, hoppas jag fått ihop det också så jag inte upptäcker några fel imorgon...är operatörerna i tjänst, har de op på schemat samtidigt, finns det inskrivningstider, mottagnings- och röntgentider...behövs EKG, prover....remiss för medicinjustering....är op-tider inlagda i systemet så att kallelarm kan skickas? Och så kommer det en prioriterad patient som måste få en tid typ nu....vem backar jag, när kan nästa tid ges....
mycket organisation blir'e!
 
Passar på lite ta-igen-mig-vila på trädäcket där nu solen är lagom varm. Så skönt att softa lite!
 
Dags för indisk hämtmat strax. Också skönt!
 
 Puss ❤️
 
 

Kommentera här: