Bästa vyn o fint hemma.

 
 
 
Nu har jag städat vår fina lägenhet här, flera ggr på rad för att eliminera sand...nu tror jag att den är ren:-). Balkongen är rengjord, sitter och tar igen mig lite. Tittar på människor som badar, segelbåtar son rör sig stilla...spansk musik nedanför på gatan hörs. Vespor kör, människor pratar...och jag konstaterar att ja, här skulle jag kunna stanna i någon månad nu utan problem.
Det är så mysigt, vackert och varmt...!!
 
Börjat läsa en ny bok, verkar bra!
Kan rekommendera Norwigan Wood som jag nyss avslutat av Haruki Murakami. Riktigt bra, bra språk och en skön rytm i gången. 
 
Jag hör att vädret hemma är fint, det gläder mig! Härligt för de som nu ska på semester och skönt även för oss som börjar jobba så att kvällar och ledig tid ändå blir fin!
 
Kram till er❤️
Joey

Kommentera här: