Gott nog.

 
En av de vackra blommor som nu finns i vårt hem. Så fint när rosen verkligen öppnar sig så...! Blir sugen på att måla faktiskt, får nog duka upp mina grejer endera dagen igen. Ett skönt sätt att koppla av på, att ha fullt fokus på linjer, färger istället för annat som händer. 
 
Jordgubbar doppade i chåååklad var mitt lilla bidrag till denna dag idag. Matade familjen med det i morse typ:-). Kändes lagom och var dessutom mycket gott.
 
Aretha Franklin var i lurarna idag vid min förmiddagspromenad, otroligt vilken jäkla sångerska det är!!! Min kropp och knopp var i behov av det istället för gym idag, kändes det. Gick runt i mina gamla kvarter på öster, himla mysigt när gatorna är allt annat än anpassade till Rut. Charmigt, ologiskt och vackert med många fina gamla hus, stora och uppvuxna trädgårdar, små uthus...mysig runda. 
 
Sett dokumentären om Knausgård på SVT play också, intressant. Har läst hans serie Min kamp och gillade den. Lite lundellskt språk och intressant att få följa hans liv och utveckling, bekymmer och funderingar. 
 
I kväll får vi se vad som händer.
En vet aldrig.
Just nu är det fåtölj och bok, det är gott nog.
 
❤️
 
 

Kommentera här: