Från förbannad till kul och skönt!

 
Alltså vad är det för äckliga kommentarer på min blogg??? Porrside-förslag flera ggr senaste månaden som kommentarer...vad ska jag göra mer än att ta bort skiten, nån som vet?
Lägga till lösen för att logga in eller vad?
Står inte riiiiiktigt för det som läggs in utan blir förbannad:-(!!!!
 
Förutom ovanstående har jag varit på bra humör.
Halvdag på avdelningen, halvdag på nya jobbet för introduktion, information...och det snurrar just nu runt i huvudet. Vem gjorde vad och hur gjordes det...och när? Det kommer att va mycket att ta in, men oj vad roligt det känns!!!
Imorgon är det datautbildning hela dagen, vilket också ska bli kul!
 
Gick från jobb halv 5 och då var det så ljust och fint...underbart verkligen! Min unge hade go kompis här, så vi åt överbliven tacos från igår och sen kom käre bonussonen på spontanbesök...vilken skön afton! 
 
Ikväll somnar jag nog ovaggad.
Kram ❤️

Kommentera här: