En konstig vecka.

 
 
 
En väldigt konstig vecka lämnar jag snart bakom mig. Det har varit mycket på det känslomässiga planet, med tankar, samtal och minnen som poppar upp. Försöka finnas till hands för min bästaste pärla som har det tungt. Planering för begravning, tankar på vad för kläder en ska ha vid "ljuS klädsel"...en petitess kanske men vill hedra min svärfar med att va fin.
 
Jobb, som syster yster i 3 dagar och så 1 1/2 dag med planering, TILDA, förberedelser för studentperiod och slutligen tankar om det nya som ska komma. Gick hem tidigt igår och sov 2 h som en klubbad, för jag var helt slut. Trodde jag skulle bli sjuk, men vaknade och mådde hyfsat. Tack!!!
Lite festligheter igår kväll, med svåger och svägerska och goa vänner. En bra kväll , trots allt.
 
Efter funderingar i kanske 1, 1 1/2 år på att jag behöver förändring, förnyelse så är det just så. Mitt i allt annat så har jag precis tackat ja till nya utmaningar. Det känns väldigt bra. Kul att få lära mig nya saker, gå vidare och få utveckla andra sidor och förmågor som jag tror att jag har! Tacksam att jag får chansen, och sugen på att vandra halvt vidare:-)!!
 
Denna dag har jag tränat ett rätt tufft gympass, jäkligt skönt!! Bara jag och en kvinna till, så bra att kunna träna i den takt jag vill. God musik i öronen: Dylan och Jack Johnson. 
Tog en promenad i äckelvädret för att köpa tulpaner, vackra färgglada som också behövs just nu. 
 
Resten av dagen ska jag stornjuta av blommor, bok och nystädat hus. 
 
Kramar till er ❤️

Kommentarer:

1 Sarah:

skriven

De e så fint me tulpaner :)

2 Joey:

skriven

Ja, tulpaner är ljuvligt!!

Kommentera här: