Alla dessa ord!

 
 
Söndagen var en stilla dag.
Liten promenad, häng i soffan. Bok.
På kvällen gott umgänge med några nuvarande och forna kollegor, så mysigt!
 
Full lulle idag gjorde mig träningssugen men väl på gymmet var det för många människor så jag gick hem, tog på långfilsen och fick sällskap av mannen på en timmas promenad istället. 
Skönt, och just idag bättre för själ och humör. Vissa dagar KAN jag inte träna med flera omkring mig. De dagarna då kroppen skriker efter egentid, egenflås instängd med min musik i öronen utan yttre trevligheter. 
Men promenad med sambon gick bra.
Pasta som vi fixade ihop efteråt gick också fint, liksom första avsnittet på The Crown på Netflix.
Den verkar bra!
 
Nu har jag en massa böcker i min "på vänt-hylla" i bokhyllan efter att en vän parkerat en kasse böcker utanför dörren...som julafton med alla dessa ord på papper som bär en historia....älskar!! Tack!
 
Kram och god natt ❤️
Johanna

Kommentera här: