Lite mer att göra.


 
 
När bonussonen Dante for iväg samma vecka som min äkta unge bosatte sig i storstaden, fick jag ett presentkort. På böcker. Eftersom han tänkte att jag skulle tycka det skulle bli ensamt. 
Så nu har jag lite mer att göra:-).
Det är såååå himla härligt att få presentkort på böcker, glädjen att gå där och titta, läsa på baksidan och välja....Love it!!
 
Tränat efter jobbet, så gott att svettas satan och ta i. Känna liksom styrkan i min inte alltför stora lekamen. Däremot är mina lungs inte längre helt kul men tror det beror på den lite fuktiga luften. 
Nåja, det är lite mer inhalatorer men hanterbart.
Och det har ju en tendens att gå över typ, det är bra!
 
Nu blir det lite kvällsläsning i favoritfåtöljen!
 
Puss ❤️

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Lämna genast tillbaka Haags bok o köp en annan! Den skulle du ju få av mig ju.....

Svar: Minnet e kort....solly!!!
Johanna

Kommentera här: