Höjd näve o glada ögon.

 
 
 
 
 Efter jobbet igår stack jag till äldste bonussonen o hans sambo i Linköping. Mysig kväll med rödtjut, prat och vin, samtal om livets kullar och dalar, prång och öppna fält.
Idag flygdag på malmen där han jobbar. En blåsig men rolig dag, häftiga flyguppvisningar som gjorde upplevelsen nästan meditativ, trots högt ljud. Kul att se!!
 
Väderbiten och lite trött kom jag hem ikväll, efter matinköp på vägen...skönt att till slut landa med min goa kisse i knät:-)
Mannen och mina föräldrar har idag tittat till tillbygget i stugan, ser verkligen ut att bli bra. Glasrum är härligt, känslan av att liksom sitta ute är härlig.
 
Blir ingen sovmorgon imorgon heller då min sambo kör Helgasjön runt. 
För första gången utan sin lille pappa. 
Han som nästan levde för den dagen, älskade att åka denna Willysjeep tillsammans med Patrik.
Du är nog med, du kommer att se och finnas där på nåt sätt ändå, käre svärfar. Skulle velat se din höjda näve och glada ögon dock...
 
kram Johanna ❤️

Kommentera här: